LOADING ...

My Band

Song info

"My Band" (2007)
Sáng tác bởi DE SHAUN DUPREE HOLTON, DENAUN M PORTER, LUIS RESTO, ONDRE C MOORE, RUFUS JOHNSON, RUFUS B JOHNSON, VON M CARLISLE.
Sản xuất bởi Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC.

"My Band" Videos

D12 - My Band ft. Cameo
D12 - My Band ft. Cameo
D12-My Band Lyrics
D12-My Band Lyrics
D12 - My Band
D12 - My Band
eminem and d12 my band
eminem and d12 my band
Eminem - My Name Is (Dirty Version)
Eminem - My Name Is (Dirty Version)
D12 - My Band (Uncensored)
D12 - My Band (Uncensored)
Eminem & D12-My band (live with lyrics in description)
Eminem & D12-My band (live with lyrics in description)
D12 - My Band (Lyrics)
D12 - My Band (Lyrics)
D-12 - Purple Hills
D-12 - Purple Hills
My Band- Eminem
My Band- Eminem
Eminem feat. D12 - My Salsa (Music Video)
Eminem feat. D12 - My Salsa (Music Video)
D12 My Band Featuring Eminem Live Viva Interaktiv
D12 My Band Featuring Eminem Live Viva Interaktiv
My Band - Eminem & D12   {{ Lyrics }}
My Band - Eminem & D12 {{ Lyrics }}
THROWBACK EMINEM THURSDAYS / I MISS D12 SO MUCH!!! - D12 - My Band Reaction
THROWBACK EMINEM THURSDAYS / I MISS D12 SO MUCH!!! - D12 - My Band Reaction
D12 - My Band "Ao vivo VMA MTV 2004" [Legendado]
D12 - My Band "Ao vivo VMA MTV 2004" [Legendado]
Eminem and D12 Funniest Moments in the Studio
Eminem and D12 Funniest Moments in the Studio
My Band by Eminem & D12
My Band by Eminem & D12
D12 My Band Subtitulado Español MTV Movie Awards 2004 HD
D12 My Band Subtitulado Español MTV Movie Awards 2004 HD
Eminem - Making of My Band
Eminem - Making of My Band
Eminem & D12 - My Band HQ
Eminem & D12 - My Band HQ

Lyrics

I don't know dude
I think everyone's all jealous and shit 'cause I'm like the lead singer of a band dude
And I think everyone's got a fuckin' problem with me dude
And they need to take it up with me after the show
Because

These chicks don't even know the name of my band
But they're all on me like they wanna hold hands
'Cause once I blow they know that I'll be the man
All because I'm the lead singer of my band

So I get off stage right and drop the mic
Walk up to the hot chicks and I'm all like
"Sup ladies, my name's Slim Shady.
I'm the lead singer in D12 baby"
They're all like "Oh my God it's him"
"Becky oh my fuckin' God it's Eminem"
"I swear to fuckin' God dude you fuckin' rock"
"Please Marshall please let me suck your cock"
And by now the rest of the fellas get jealous
Especially when I drop the beat and do my acapellas
All the chicks start yellin', all the hot babes
Throw their bras and their shirt and their panties on stage
So like every single night they pick a fight with me
But when we fight it's kinda like sibling rivalry
Cuz they're back on stage the next night with me
Dude I just think you're tryna steal the light from me
Yesterday Kuniva tried to pull a knife on me
'Cause I told him Jessica Alba's my wife to be
This rock star shit, it's the life for me
And all the other guys just despise me because

These chicks don't even know the name of my band
But they're all on me like they wanna hold hands
'Cause once I blow they know that I'll be the man
All because I'm the lead singer of my band
My band
My band
My band
My band
My band
My band
Roxanne
My band
My band

You just wanna see a nigga backwards don't you
Hey dad how come we don't rap on Protools
Smash these vocals and do a performance
But we in the van and he in a tour bus
You don't want my autograph, yous a liar
And no I'm Swift (oh I thought you was Kuniva)
What the hell is wrong with that dressing room
'Cause my shit is lookin' smaller than a decimal
See I know how to rap, see it's simple but
All I did was read a Russell Simmons book
So I'm more intect, tryna get on the map
Doin' jumpin jacks whilin' get whipped on my back

Look at Em little punk ass thinkin' he the shit
Yeah I know man find himself takin on a flick
Hey I thought we had an interview with DJ Clue
No I had an interview not you two
You gonna be late for soundcheck
Man I ain't goin' to soundcheck
But our mics are screwed up and his always sound best
You know what man I'ma say somethin
Hey yo Em
You got somethin
YeuTiengAnh.com: Chúng tôi phát hiện truy cập không hợp lệ.
Bạn cần đợi 3 minutes 24 seconds nữa mới có thể xem đầy đủ.


Recent comments


Nguyên Hạo

thích bản dịch của gangstaz . thanx phát , dịch hay lắm ^^

KIM YEN HOANG LY

dịch khó hiểu :((

Kel Trần

Chicks = con gà !!! Hahahaha
Bản dịch này còn xa vời thực tế quá bạn ơi ! Xem ra bạn chưa hiểu đúng văn phong của giới rapper đâu nhé !

Mỹ anh Phạm ngọc

Ối dời, chicks mấy cô em này mạnh hơn nữa là mấy con điếm này, và còn vô số chỗ nữa.

Albums has song "My Band"

Singles

Singles

  338 songs