LOADING ...

How People Get Fucked Up

Song info

"How People Get Fucked Up" (2006)

"How People Get Fucked Up" Videos

D12 - That's How... || HQ || DIRTY || LYRICS ||
D12 - That's How... || HQ || DIRTY || LYRICS ||
D12 - THATS HOW PEOPLE GET FUCKED UP - MM®
D12 - THATS HOW PEOPLE GET FUCKED UP - MM®
D12 - THATS HOW PEOPLE GET FUCKED UP "S.H.O" Freestyle 146/365 2012
D12 - THATS HOW PEOPLE GET FUCKED UP "S.H.O" Freestyle 146/365 2012
09. That's How...
09. That's How...
D12 - That's How
D12 - That's How
Thats How D12 (Slideshow)
Thats How D12 (Slideshow)
Bizarre D12 - Fuck Justin Bieber (JB diss)
Bizarre D12 - Fuck Justin Bieber (JB diss)
D12 (feat. Dr. Dre) - Ain't Nuttin' But Music || HQ || DIRTY || LYRICS ||
D12 (feat. Dr. Dre) - Ain't Nuttin' But Music || HQ || DIRTY || LYRICS ||
Bizarre D12 - Fuck Justin Bieber ft. King Gordy
Bizarre D12 - Fuck Justin Bieber ft. King Gordy
Eminem Feat. D12 - When The Music Stops
Eminem Feat. D12 - When The Music Stops
D12 - 40 Oz [official music video]
D12 - 40 Oz [official music video]
D12 - Fuck Wit Us
D12 - Fuck Wit Us
Blow My Buzz - D12
Blow My Buzz - D12
D12 - 40 Oz. (lyrics)
D12 - 40 Oz. (lyrics)
D12 - Fight Music || HQ || DIRTY || LYRICS ||
D12 - Fight Music || HQ || DIRTY || LYRICS ||
D-12 - 40 Oz
D-12 - 40 Oz
Eminem, Dr. Dre - Forgot About Dre (Explicit) ft. Hittman
Eminem, Dr. Dre - Forgot About Dre (Explicit) ft. Hittman
D12 - Blow My Buzz (Ft. Eminem)
D12 - Blow My Buzz (Ft. Eminem)
Eminem and D12 - Fight music w/ Lyrics
Eminem and D12 - Fight music w/ Lyrics
aCtive ft Bizarre - We Fucked Up (Official Video)
aCtive ft Bizarre - We Fucked Up (Official Video)

Lyrics

This is how it happens to you
That's how people get fucked up
This is how it happens to you
That's how people get fucked up

[Kuniva]
If you a loud mouth
Trying to wild out
And we see just how you laying
And we peep your style out
(You a punk)
When you chilling out in front of your truck
And get stuck

That's how niggas get fucked up

[Proof]
No love at home with your infolks
And the world just keeps fucking with your mental
And all these kids making fun of your trench coat

That's how students get shot up

[Kon Artis]
Hating on us but you come to our show (Fuck them niggas)
I crowd surf and you let me go
Oh no
Whip your ass when I get off the floor
Just so you know though

That's how haters get fucked up

[Swift]
When the police pull you over and shit and find ganja
Now every month they checking on your piss
They getting mad 'cause you ain't come back since
And now they sweating you

That's how P.O.'s get fucked up

[Kuniva]
When your mans hook you up with a bitch
Over the phone
And when you see her
She ugly as shit (God damn)
Now at the end of the date she want a kiss
And some dick

That's how blind dates get fucked up

[Proof]
Say we got a real crew with a lot of skill
And only one nigga in our crew make the dollar bills
Y'all fools just mad 'cause y'all ain't got a deal

Local rappers talk too much

[Kon Artis]
You don't like this pain
But you roll with punks
Manage to trip the alarm
And you all get stumped
Cops got AK's
Y'all only got pumps
That shit's just dumb

That's how Cruzzie?? got locked up

[Swift]
When your ass wanna walk in the club
But 'stead of telling you to wait
The nigga wanna push and shove (move)
They get trampled from the niggas you brought
So move over

That's how bouncers get fucked up

[Chorus x2]

[Kuniva]
When you ge
YeuTiengAnh.com: Chúng tôi phát hiện truy cập không hợp lệ.
Bạn cần đợi 1 minutes 12 seconds nữa mới có thể xem đầy đủ.


Albums has song "How People Get Fucked Up"