Kun on raukeaa, et en silmii auki saa Ja kaupungissa valot lakkaamatta Jossain kaukana on sinusta Ja siitä miten mä pystyn haihtumaan
kaupunki uudestaan x2
Mä oon vielkin iha Mul on ongelmii, mut mä ne Sori että täs taas vaan näin Musta tuntu paskalt, tai jäin Opetit mulle rakastaa Mutta et kertonu et ku loppuu niin miten unohtaa Rikkinäisest voi aina ehjä Mut ei toista kertaa virhettä tehdä Aamut on pirun mietin miks mä taas yksin jäisin Tuntuu et sama kynttilä Mut en samaa halaa Joka kerta kun soi Toivoin et sä olisit sit sanomas mulle vaa moi Joskus kaikelle muulle vois vaan kääntää Koska me oltiin se miks, mille ja mä elän
Kun on niin raukeaa, et en auki saa Ja kaupungissa lakkaamatta roihuaa Jossain on muisto sinusta Ja siitä miten sylissäs mä pystyn
Pimennä kaupunki x2
taivaal ja mietin mihin hävisit Lähit vantaalle ja et joskus tääl kävisit, sen taas näkisit Et mun on tulla tänne takas väkisin Mut se ei muuta mitään Tää on se pitäjä, joka mut tiel Mun sisäl roihuu, vaik en muuttas takas Turha spennaa, vaik vähän Kyl tän kaupungin katulamputkin mua on mun maa, se on mulle mansikkaa Jos sul on kylmä, mä voin silkkihansikkaat Välil itketää ja välil Jos et jaksa venaa, ni sit ei varmaa kantsikkaa Voivoi poika rukkaa, koitti laittaa kuntoon Mut ei sit Sano mitä sanot, se on yöt vast sit ku mä oon valmis sammuttamaa nää valot
Kun on niin raukeaa, et en auki saa Ja kaupungissa lakkaamatta roihuaa Jossain kaukana on muisto Ja siitä miten mä pystyn haihtumaan
kaupunki uudestaan x2