Kun on niin raukeaa, et en auki saa Ja valot lakkaamatta roihuaa kaukana on muisto sinusta Ja siitä miten mä pystyn haihtumaan
kaupunki uudestaan x2
Mä oon vielkin iha Mul on ongelmii, mut mä ne Sori että täs taas kävi näin Musta tuntu paskalt, lähit tai Opetit miten rakastaa Mutta et kertonu et ku loppuu niin miten unohtaa Rikkinäisest voi tulla ehjä Mut ei toista kertaa samaa virhettä Aamut on yksinäisii välil miks mä taas yksin jäisin Tuntuu et kynttilä palaa Mut en samaa halaa Joka kun puhelin soi Toivoin et sä olisit sit siel sanomas vaa moi Joskus kaikelle vois vaan kääntää selän Koska me se miks, mille ja miten mä elän
Kun on niin raukeaa, et en auki saa Ja kaupungissa valot roihuaa Jossain on muisto sinusta Ja siitä sylissäs mä pystyn haihtumaan
Pimennä kaupunki x2
Yytsin taivaal ja mietin hävisit vantaalle ja toivon et joskus tääl kävisit, sen taas näkisit Et mun on pakko tulla tänne väkisin Mut se ei muuta mitään Tää on se pitäjä, joka mut pitää Mun sisäl roihuu, en muuttas takas sitä Turha spennaa, vaik jännittää Kyl kaupungin katulamputkin mua lämmittää on mun maa, se on mulle mansikkaa Jos sul on kylmä, mä voin silkkihansikkaat Välil ja välil tanssitaa Jos et muka jaksa venaa, ni sit ei kantsikkaa Voivoi poika rukkaa, koitti laittaa kuntoon Mut ei sit mitä sanot, se on hyvää yöt vast sit ku mä oon valmis sammuttamaa nää valot
Kun on niin raukeaa, et en silmi saa Ja valot lakkaamatta roihuaa Jossain kaukana on sinusta Ja miten sylissäs mä pystyn haihtumaan
Pimennä uudestaan x2