Kun on niin raukeaa, et en auki saa Ja valot lakkaamatta roihuaa Jossain kaukana on muisto Ja siitä miten sylissäs mä pystyn
Pimennä uudestaan x2
Mä oon vielkin iha Mul on ongelmii, mut mä ne Sori että täs vaan kävi näin Musta paskalt, lähit tai jäin Opetit mulle miten Mutta et kertonu et ku tää loppuu niin miten Rikkinäisest voi aina ehjä Mut ei toista samaa virhettä tehdä Aamut on pirun välil mietin miks mä taas yksin Tuntuu et sama palaa Mut en samaa halaa Joka kerta kun soi et sä olisit sit siel sanomas mulle vaa moi Joskus kaikelle muulle vois vaan selän Koska me oltiin se miks, ja miten mä elän
Kun on niin raukeaa, et en silmii saa Ja valot lakkaamatta roihuaa Jossain kaukana on muisto Ja miten sylissäs mä pystyn haihtumaan
Pimennä uudestaan x2
Yytsin taivaal ja mietin mihin Lähit vantaalle ja et joskus tääl kävisit, sen taas näkisit Et mun on pakko tänne takas väkisin Mut se ei muuta mitään Tää on se pitäjä, joka mut pitää Mun sisäl roihuu, vaik en takas sitä spennaa, vaik vähän jännittää Kyl tän kaupungin katulamputkin mua on mun maa, se on mulle mansikkaa Jos sul on kylmä, mä voin silkkihansikkaat Välil itketää ja välil Jos et muka jaksa venaa, ni sit ei varmaa poika rukkaa, koitti laittaa asiat kuntoon Mut ei sit Sano mitä sanot, se on hyvää yöt vast sit ku mä oon valmis sammuttamaa valot
Kun on niin raukeaa, et en silmi saa Ja kaupungissa valot lakkaamatta kaukana on muisto sinusta Ja siitä miten sylissäs mä pystyn
kaupunki uudestaan x2