Sä huudat, että sä oot ilman mua enkä mä oo kukaan sua tuu takas
Yeah, anna sen kameran jos on kylmä ilman mua ei tarvii enää palella ei ollu koskaan saumaa kaventaa kaulaa oli pakko katella lähdin maailmalt hakemaa sairastuin siis eiköhän taas naulaan sen kameran laulaa mä oon tuhlannu tonneja kuskannu mun himaan siitä sen pysyvämpää onnea tuskin saan kukin täällä velloo tavalla tuskissaan mä kaipaan uusintaa, jokin mut uudistaa tähän elämään jää puoliks kiinni illan pimeinä tunteina et kai pakko tappaa oon eksyksissä mun sisällä mulle anteeks paskaa fiilistä tuottanut kai varmaan sulle kaipaan takas sun luo, sinne missä mun on mun koti on siellä mun sydän on
Sä että sä oot hukas mua ja enkä mä oo ilman sua tuu kotiin
Sä huudat, tuu kotiin sä huudat, tuu takas sä tuu takas tuu takas
Mä oon kiertäny palloo etsien mutta tuntuu, että samal meen ittee hanee ne räpsii salakuvia, ne panee ja sieltä Chekkonen päätyy taas lehtien sitä, Jare tätä, Jare, Jare, Jare, Jare panee sitä, panee tätä, Jare, Jare, Jare, faija pilkiltä haalarit jäässä mä väsyin omaan naamari päässä oon joskus venannu ja mä oon kuolemaa jo nuorenna maannu pääl ja tuonelaa jossain matkalla olin kartan takas himaan sä ja muistutit et mun on palattava skrivaan alkaa vanhat fiilaan ja taas kisaa ilman salattavaa, napattava rima ja tilaa mä kaipaan takas sun luo missä mun hyvä on mun on siellä missä mun sydän on
Sä huudat, että sä oot hukas mua ja mä oo kukaan ilman sua tuu kotiin
Sä huudat, tuu kotiin sä huudat, tuu kotiin sä tuu kotiin tuu kotiin
Sä huudat, sä oot hukas ilman mua mä oo kukaan ilman sua mä tuun takas