Sä huudat, että sä oot ilman mua enkä mä oo kukaan sua tuu kotiin
Yeah, anna sen kameran jos on ollut kylmä mua ei tarvii palella kauaa ei ollu koskaan parempaa singereillä kaulaa oli pakko katella maailmalt hakemaa rauhaa sairastuin koti-ikävään eiköhän aleta naulaan anna sen laulaa mä oon tonneja juhlintaan kuskannu mun himaan vaik siitä sen onnea tuskin saan kukin velloo omalla tavalla tuskissaan mä kaipaan uusintaa, mut lavalla uudistaa elämään jää puoliks tahtomattaan kiinni illan pimeinä kelaan et kai pakko tappaa oon mun pään sisällä anna mulle paskaa fiilistä tuottanut kai varmaan tarpeeks takas sun luo, sinne missä mun hyvä on mun koti on siellä missä mun on
Sä sä oot hukas ilman mua ja enkä mä oo ilman sua tuu kotiin
Sä huudat, tuu kotiin sä huudat, tuu takas sä tuu kotiin tuu kotiin
Mä oon kiertäny palloo etsien mutta tuntuu, että samal meen ittee hanee ne räpsii salakuvia, ne panee ja sieltä Chekkonen päätyy taas lehtien sitä, Jare tätä, Jare, Jare, Jare, Jare panee sitä, panee tätä, Jare, Jare, Jare, faija löydettiin pilkiltä jäässä mä väsyin naamani naamari päässä oon venannu huoneessa ja mä oon kuolemaa jo nuorenna lautan pääl ja venannu jossain olin hukannu kartan takas himaan sä ja muistutit et mun on palattava skrivaan alkaa vanhat fiilaan ja taas kisaa ilman salattavaa, napattava rima ja tilaa mä kaipaan takas sun luo sinne mun hyvä on mun koti on missä mun sydän on
Sä huudat, että sä oot hukas mua ja enkä mä oo kukaan sua tuu takas
Sä huudat, tuu kotiin sä huudat, tuu takas sä tuu takas tuu kotiin
Sä huudat, että sä oot ilman mua mä oo kukaan ilman sua mä tuun takas