Jag upp i ett ytterstadsprojekt, jag blev ett sosfall snabbt, ingenting var lätt. Jag satt och rökte hela dagarna, jag inga pengar så vi börja bryta lagarna. Va ju kul o kasta sten mot en snut, stod i centrum varje dag tills tog slut. planer på att skaffa mig en framtid, men alla till skolan o gick jag och haffa mig en haschbit.
Satt i parken på som liten, tänkte mig själv 'är jag den enda som är vilsen?' Tiden och jag drogs in mer och mer, beroende o shit jag va o falla ner. Men jag visste någonstans i min själ, så finns det mer än denna i missär. Jag tror de va som förstod, jag sa hejdå sos visa fingret o ba drog.
Nu måste vi dra, ja vi ses nån dag. Jag svär blir bättre när man vet vart man ska. x2
Yo, Jag satt och på min synth med en stråke, jag fick ett av en polare som satt på kåken. Det ett samtal som ändrade mitt liv, jag fick en deal på som hette EMI.
Och helt plötsligt gick väldigt snabbt, jag tittade upp mot och ba sa till gud: tack. Det är så det när man uppnår sin dröm, och man har hela livet för o få de. Jag stod på av ett berg o bara skrek ut, jag levde ut - de vet du.
Jag blev en kändis, stor som den. En favoritneger, jävla skämt. Jag satt precis på samma bänk i exakt samma park men bara o längta hem. Det var så att jag va tvungen o dra in, jag svär, jag lämna allt för o min familj
Yo, Livet är så när man hittar rätt, man är gammal o man ser sin släkt. Finns ingenting jag av allt de jag har gjort, de blev så mycket bättre än jag trott. Till mina fina barn, ni är hela liv, jag älskar när ni tar era kliv. Jag är så lycklig, jag vet jag valde rätt och tillslut så bli perfekt. Livet kan va svårt men jag det är ba o spela på, våra minnen det är vi kommer leva på.
Så säg hejdå, för livet vidare, och kom att de finns nåt som är finare. Dags för mig, vi hörs ganska snart igen. För nu så är de faktiskt dags dra igen, så ha de bra min vän, vi syns nån dag igen - om jag nånsin kommer tillbaks igen.