LOADING ...

Luyện nghe bài hát Gangsta Ride

Hướng dẫn luyện nghe

Bạn hãy nghe bài hát và điền từ còn thiếu vào các ô trống.
Sau khi điền hết, bạn nhấn nút gửi bài ở phía dưới để được chấm điểm.
Với những câu trả lời sai, bạn hãy rê chuột lên ô nhập để xem đáp án đúng.
Nếu bạn muốn luyện nghe lại với các ô trống khác thì click vào link "Làm lại bài điền từ khác" ở cuối bài.

Bắt đầu làm bài nào

Chorus: Dogg *singing* (2X)

It's a gangsta gangsta
On the nutty danger
As we ride, dip and
Take mind, on a high

the Shocker]
Yo yo, from that DPG to the CP3
Back to the house, to the West
Now take it BACK to the
You know.. how I my flow
If I'm lapsin you niggaz'll get mad then, hit the flo'
Gotta bag me dank so I, hit the sto'
In the winter it's the Hummer for the it's the, six-fo'
Got mad at me (why?) Cause they can't get no six
Bitches upset with me (why?) Cause they can't get no
I'ma be on top of the whether I'm, broke or rich
I don't stop once I'm on top I drop mo' hits
I'm in the club with the thug, I pop mo' Crist'
Snoop to get the Coupe his new shit I just, gots to go get
Cause I cock my shit, usually I pop my shit
Tell all you eyed females gettin over-offended
I don't jock no chick
I'm the Boss, and I follow no person, I follow Jesus
Y'all blame a bunch of kids, so I gotta roll my

[Snoop
bam as I step in the jam, god damn
Don't no introduction, cause you know who I am
The S-N-double-O-P, the only, fo'
Now motherfuckers let me you say hoe
I spit ya, spat at ya, wham, get at ya
Rider, I a slider, right at ya
ya, gat ya, drip-drop the hatchet
Keep the party crackin, while I'm rappin
This game we run, y'all know happenin
We back in effect, we got the heat on
I'm slidin down South with a in my mouth
I catch a out East and try to make some peace
I'm with my niggaz in the projects
The homie's throwin a party, I gotta get West
Oh yeah -- right, we are the best
No Limit DPG Southwest connects, ya me?

[Snoop
it gangsta
Keep it gangsta, keep it dogg
it, keep it gangsta dogg
Yeah, we keep it gangsta
Fo' sho', we keep it gangsta dogg,
Yeah, I wanna say whattup to all them
out on the Eastisde
(on the Southside, on the Northside)
(on the Westside)
Y'all need to point the guns in the right directions
Ya know, ya

3X

* Snoop and Silkk to outro *

Videos

snoop dogg - gangsta ride - no limit top dogg
snoop dogg - gangsta ride - no limit top dogg
Snoop Dogg - Gangsta Ride
Snoop Dogg - Gangsta Ride
Gangsta Ride (Unreleased) - Snoop Dogg feat. Daz Dillinger
Gangsta Ride (Unreleased) - Snoop Dogg feat. Daz Dillinger
Snoop Dogg & Daz Dillinger - Gangsta Ride (Explicit)
Snoop Dogg & Daz Dillinger - Gangsta Ride (Explicit)
Snoop Dogg - Gangsta Ride (Ft. Silkk The Shocker) HQ
Snoop Dogg - Gangsta Ride (Ft. Silkk The Shocker) HQ
Dr. Dre - Still D.R.E. ft. Snoop Dogg
Dr. Dre - Still D.R.E. ft. Snoop Dogg
Snoop Dogg - Gangsta Luv ft. The-Dream
Snoop Dogg - Gangsta Luv ft. The-Dream
Dr. Dre ft. Snoop Doggy Dogg - Nuthin' But A G Thang (Dirty) HD
Dr. Dre ft. Snoop Doggy Dogg - Nuthin' But A G Thang (Dirty) HD
Snoop Dogg Gangsta Ride OFFICIAL Original Unreleased Song
Snoop Dogg Gangsta Ride OFFICIAL Original Unreleased Song
Riders On The Storm - Snoop Dogg ft. The Doors
Riders On The Storm - Snoop Dogg ft. The Doors
Snoop Dogg - Gangsta Ride (feat. Silkk the Shocker)
Snoop Dogg - Gangsta Ride (feat. Silkk the Shocker)
Snoop Dogg - Gangsta Ride (feat. Silkk The Shocker)
Snoop Dogg - Gangsta Ride (feat. Silkk The Shocker)
Snoop Doggy Dogg - Gangstaz life (UNRELEASED DEATH ROW)
Snoop Doggy Dogg - Gangstaz life (UNRELEASED DEATH ROW)
Nipsey Hussle Ft Snoop Dogg - Gangstas life
Nipsey Hussle Ft Snoop Dogg - Gangstas life
Snoop Dogg ft. Loon - Gangster Shit
Snoop Dogg ft. Loon - Gangster Shit
Snoop Dogg-Gangsta' Ride
Snoop Dogg-Gangsta' Ride
Snoop Dogg - Vato (Official Music Video)
Snoop Dogg - Vato (Official Music Video)
Snoop Dogg ft. The Dogg Pound & The Dramatics - Doggy Dogg World [Explicit]
Snoop Dogg ft. The Dogg Pound & The Dramatics - Doggy Dogg World [Explicit]
2Pac Feat Snoop Dogg-Gangsta Ride
2Pac Feat Snoop Dogg-Gangsta Ride
snoop dogg ft.tha dogg pound-who got some gangsta shit
snoop dogg ft.tha dogg pound-who got some gangsta shit