Ik ken jou. Hey, ik ken jou zelfs goed, want jij verschilt zoveel van mijzelf. Iedereen in je omgeving lijkt zo gelukkig te zijn. En je dat het aan jou ligt. Dat jij de enige die zich klote voelt omdat je dat op de een of manier ook wel zal hebben. Maar het enige tussen ons zit hem in zelfrespect. Dat uiteindelijk veel meer verschillen als dat je zou denken. Als iemand je op wil beuren sluit je je af. je je gevoelens niet kwijt kan, keer je steeds in je zelf. Je omgeving begrijpt je dan niet meer en je vallen. haat maakt je van bitter tot blind. Je wordt dus je denkt dat je overal helemaal alleen staat, dat je de enige met gevoelens en dat je dingen die geen ander ziet. Kon je maar eens met mijn kijken en voelen wat ik voel. Een andere kijk kan een leven geven. Je omgeving heeft aan je als jij niet weet wat je aan hun hebben. ze kennen, maar niet iedereen die beweert van je te houden. Je kunt geen vrienden die..... JIJ MOET GAAN AAN JE ZELFVERTROUWEN! Jij vindt niemand als je niet eerst van kan houden. Zelfrespect is de tot succes, dus maak je hard onzekerheid en stress. Jouw enige dat ben jij zelf, negatieve scheuren jou door de helft. Luister daarom nou eens de raad van een vriend, en overtuig jezelf d'r van dat je verdient. Nou kan je wel net doen of het je interesseert, maar ik dat je luistert. Jij je angst en je zwakte achter een van onverschilligheid. Kom dus absoluut niet aan met dat van je snapt me niet. Kijk, dat ik aan de drugs ben gegaan betekend niet dat ik me nooit zo klote heb als jij je nu voelt, dat ik nooit zo slap ben geweest als jij nu bent. Dat ik nooit een heb gedaan komt niet omdat ik er aan gedacht heb, maar gewoon omdat ik m'n problemen altijd wil en niet ontvluchten. De beste oplossing is bijna de makkelijkste. geen zielige egoist en toon eens wat en kom op jezelf. Doe niet net jij alleen jezelf dom of lelijk vindt, dat jij geen werk kan krijgen, dat alleen jij blijft, dat jij een handicap hebt, dat jij een moeilijke jeugd heb gehad, dat jij met problemen op deze vokking wereld rondloopt. Wordt wakker, kijk om je heen en realistisch. Begin eens met jezelf te en kom dan.... Dan komt de vanzelf. een ding zeker, zelfrespect kan je niet van krijgen, en zeker van het geloof. Het begint bij je gezonde verstand, en van daaruit kan je zorgen dat de rest van je anders loopt. JIJ MOET BOUWEN AAN JE ZELFVERTROUWEN! Jij vindt niemand als je niet eerst van kan houden. Zelfrespect is de tot succes, dus maak je tegen onzekerheid en stress. enige vijand dat ben jij zelf, negatieve gedachten scheuren jou de helft. daarom nou eens naar de raad van een vriend, en overtuig jezelf d'r van dat je verdient.