LOADING ...

Thangs Movin' Slow

Song info

"Thangs Movin' Slow" (2006) on the album Against Da Grain(1999).
Sáng tác bởi JOSEPH, SEAN PAUL / DORSEY, CARL / GRIGSBY, JEFFREY RAY / WILLIS, HAROLD M..
Sản xuất bởi Lyrics © Universal Music Publishing Group, UNIVERSAL MUSIC PUB GROUP, THE ADMINISTRATION MP, INC..

"Thangs Movin' Slow" Videos

Youngbloodz - Thangs Movin' Slow
Youngbloodz - Thangs Movin' Slow
Thangs Movin' Slow
Thangs Movin' Slow
Thangs Movin' Slow
Thangs Movin' Slow
Youngbloodz - Thangs Movin' Slow Lyrics
Youngbloodz - Thangs Movin' Slow Lyrics
Movin Slow (S.L.A.B.ed)
Movin Slow (S.L.A.B.ed)
Youngbloodz - 85 (Video) ft. Jim Crow, Big Boi
Youngbloodz - 85 (Video) ft. Jim Crow, Big Boi
Youngbloodz - My Automobile
Youngbloodz - My Automobile
Youngbloodz - Its Good
Youngbloodz - Its Good
Trillville- Some Cut [Explicit Version]
Trillville- Some Cut [Explicit Version]
Dacom Ft. Reeko Rokk- "Movin' Slow"
Dacom Ft. Reeko Rokk- "Movin' Slow"
8) Nuttinbutcash- Movin Slow
8) Nuttinbutcash- Movin Slow
Sean Paul from Youngbloodz
Sean Paul from Youngbloodz
87 Fleetwood
87 Fleetwood
Youngbloodz - Diamond Rings
Youngbloodz - Diamond Rings
Youngbloodz
Youngbloodz
Top Tracks - YoungBloodZ
Top Tracks - YoungBloodZ
YoungBloodz
YoungBloodz
YoungBloodZ - Mud Pit
YoungBloodZ - Mud Pit
YoungBloodz : )
YoungBloodz : )
Mizuchi & Foolish Heart - MOVIN' SLOW (Feat. WHYTRI)
Mizuchi & Foolish Heart - MOVIN' SLOW (Feat. WHYTRI)

Lyrics

Yeah, Attic Crew, Attic Crew and Cooley C, my nigga
Yeah, yeah, my nigga, it's Attic Crew and Cooley C, my nigga
Yeah, Youngbloodz, Youngbloodz and Cooley C, my nigga
Um, Mark Twayne

Now it's time to let y'all nigga know about me
Oh, I can get mo money, mo money, don't come to me
And everythin' I say that be on the blow
Rap for the love of money, stack it up once mo'

Going once, going twice, got the O for the low
Got my cheese in the soil, tryin' to make my flow grow
Hell no, never fall off, slip pimpin'
You can get it hard or get it soft

All day, round the clock tryin' to get it in
I ain't worried bout' the rich 'cause I'm in the wind
All I got is my folks, Lord forgive me for my sins
And if this ain't for me, please make me thank again

Gotta get my shit right, tight like these gurls draws
Let me recognize the game and all the flaws
While I'm out here, please let me come up
And watch my every step so I don't have to duck

Never wanted this, damn how a nigga stuck?
Hit me on the hill nigga, I'm a' sack it up
Rabbit on my head all day for good luck
On the hustle everyday but who really gives a fuck

So what you got when you ain't got nothing to show
Thangs movin' slow, can't get your hands on no blow
Ain't got no flow naw, need some quick cash
If hustlin' is the answer nigga, get up off your ass

So what you got when you ain't got nothing to show
Thangs movin' slow, can't get your hands on no blow
Ain't got no flow naw, need some quick cash
If hustlin' is the answer nigga, get up off your ass

I walk about the crib, with my mind on the dough
Been hustlin' these verses, ain't got a damn thang to show
I keep my head up because I feel it's bout to pop
Done heard about a deal going down at the dock

Critics say it don't stop 'til you get it and it's gone
It's all about the fett', set it off, get it crunk
You catch me on the corner, I'll be buddy with the sacks
Off in the studio it be Twayne with the tracks

Fire like that dope gettin' smoked everyday
Got a call from my source, he on the way with the yeah
Comin' in from overseas 'bout 82 ki's
Not a word to be said, everybody hit your knees, let's leave

Get the cheese, make away with the blow
Slip in th
YeuTiengAnh.com: Chúng tôi phát hiện truy cập không hợp lệ.
Bạn cần đợi 17 minutes 9 seconds nữa mới có thể xem đầy đủ.


Albums has song "Thangs Movin' Slow"