LOADING ...

So Vicious

Song info

"So Vicious" (2008)
Sáng tác bởi NOBLE, REGGIE/SERMON, ERICK S..
Sản xuất bởi Lyrics © Warner/Chappell Music, Inc..

"So Vicious" Videos

So Vicious (feat. Redman)
So Vicious (feat. Redman)
DJ Envy Is On The Receiving End Of Today's Donkey Of The Day
DJ Envy Is On The Receiving End Of Today's Donkey Of The Day
Redman - So Vicious
Redman - So Vicious
DJENVY Is Vicious On Snapchat  | TMX
DJENVY Is Vicious On Snapchat | TMX
So Vicious (feat. Redman) (Clean Version)
So Vicious (feat. Redman) (Clean Version)
Rah Digga & Busta Rhymes - Throw Your Shit Up
Rah Digga & Busta Rhymes - Throw Your Shit Up
H.O.V.A
H.O.V.A
BREAKFAST CLUB CALLERS ROAST DJ "VICIOUS" ENVY REACTION!!
BREAKFAST CLUB CALLERS ROAST DJ "VICIOUS" ENVY REACTION!!
STAR says Philly rappers are know for snitching, and Dj AK shades Meek Lawyer
STAR says Philly rappers are know for snitching, and Dj AK shades Meek Lawyer
Safaree Admits Nicki Minaj Only Stayed With Him Because Of His Anaconda
Safaree Admits Nicki Minaj Only Stayed With Him Because Of His Anaconda
GUCCI MANE’S Savage Attack On THE BREAKFAST CLUB | TMZ Live
GUCCI MANE’S Savage Attack On THE BREAKFAST CLUB | TMZ Live
Arrest Made In Vicious Murder Of Bronx Teen Outside Bodega
Arrest Made In Vicious Murder Of Bronx Teen Outside Bodega
We Fly (feat. Ja Rule, Lil' Mo & Vita)
We Fly (feat. Ja Rule, Lil' Mo & Vita)
Throw Your Shit Up (feat. Busta Rhymes & Rah Digga)
Throw Your Shit Up (feat. Busta Rhymes & Rah Digga)
The Joe Budden Podcast Episode 154 | "Strategic Marketing"
The Joe Budden Podcast Episode 154 | "Strategic Marketing"
Why Wouldn't I (feat. Fabolous & Paul Cain)
Why Wouldn't I (feat. Fabolous & Paul Cain)
Tory Lanez Attacks A Person In The Crowd At His Toronto Show + Explains Why
Tory Lanez Attacks A Person In The Crowd At His Toronto Show + Explains Why
Top Tracks - DJ Envy
Top Tracks - DJ Envy
DJ ENVY
DJ ENVY
DJ Envy - Topic
DJ Envy - Topic

Lyrics

Yeah, gilla nigga in the house nigga
Oh shit, yo, DJ Envy in the house nigga

You are so, vicious
I know you're vicious

Aiyyo dog, you gotta be a gilla nigga, to roll with us
A camp full of hardhitters, with no quitters
Smackin' the shit out gold diggers when the dough mentioned
Take out a new nigga rap, with a old symptom
Yeah, I'm Doctor Dude from, "Malpractice"
Half you rappers ain't on crack, you just crackers
And backwards, I was forward when I wrote it
So when I spit I'll chip a few niggaz shoulders

I want dough, you're only penny like bologna
Haters watch y'all know they Envy, when the song bump
Talkin' 'bout they in the hood, where they hardly found
The whole hood got my number, call me now
I ain't gon' read your palm, I know your future
Only thing I need was the street you're on
Now parked on your lawn is, two Denalis
Niggaz squattin' with gloves and, Bruno Malis

New York and Cali, we don't play fair
If it's thick we rob chicks for they J-Lo wear
Give it to they baby moms, and say it's a gift
'Cause when I b
YeuTiengAnh.com: Chúng tôi phát hiện truy cập không hợp lệ.
Bạn cần đợi 2 minutes 0 seconds nữa mới có thể xem đầy đủ.


Albums has song "So Vicious"