LOADING ...

Snipe Out

Song info

"Snipe Out" (2006) on the album Opposite Of H2O(2000).
Sáng tác bởi SMALLS, MEL/DEAN, KASSEEM/STARR, DAVID.
Sản xuất bởi Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC, Warner/Chappell Music, Inc., Kobalt Music Publishing Ltd., Universal Music Publishing Group.

"Snipe Out" Videos

Drag-On - Snipe Out
Drag-On - Snipe Out
Snipe Out (Explicit)
Snipe Out (Explicit)
Snipe out
Snipe out
Snipe Out (Edited)
Snipe Out (Edited)
Drag-On-Snipe Out(C&S)
Drag-On-Snipe Out(C&S)
Snipe out 1
Snipe out 1
GaM3RBasher57's Snipe Out Beast
GaM3RBasher57's Snipe Out Beast
snipe out
snipe out
Ras Strika - Snipe Out (Net Video)
Ras Strika - Snipe Out (Net Video)
Snipe Out Jet
Snipe Out Jet
Snipe out the Wrong Doing Cops 2
Snipe out the Wrong Doing Cops 2
Snipe out of the jet
Snipe out of the jet
SNIPE OUT !
SNIPE OUT !
Snipe out
Snipe out
How to Snipe on Black Ops 3 with FaZe Spratt
How to Snipe on Black Ops 3 with FaZe Spratt
Transport Snipe Out
Transport Snipe Out
Snipe Out Remix
Snipe Out Remix
pwnographys snipe out
pwnographys snipe out
some  50 cal snipe out of chopper
some 50 cal snipe out of chopper
Snipe out chopper pilot
Snipe out chopper pilot

Lyrics

We the niggas that y'all niggas wish y'all can blaze that
We put niggas where they can't get their days back
So gone brush your hair nigga, we knock off wave caps
And have niggas like pat can't say jack
When the last time you seen one of us run?
Without bussin' our guns, getting the job done
'Cuz we the niggas they send, when you over spend
Like if your money ain't right we take your children

I tell you what, I ain't gonna take side deals, for real
If you bail I promise I won't know when they kill
They keep him out of sight, love wouldn't hit him right
Couldn't snipe plus his kid was on him too tight
But for his family that's an extra 10 thou
Give me another night out and they'll be all wiped out
This is for the 'cuz every man is his own walls
No remorse, money missing that's his own loss
Come on

Snipe out, snipe out, snipe out
(And if the money is right)
Snipe out, snipe out, snipe out, snipe out, snipe out
(And the time is right)

Snipe out, snipe out, snipe out, snipe out, snipe out
(And if the place is right, we gonna get it)
Snipe out, snipe out

Snipe out, snipe out, snipe out
(And if the money is right)
Snipe out, snipe out, snipe out, snipe out, snipe out
(And the time is right)

Snipe out, snipe out, snipe out, snipe out, snipe out
(And if the place is right, we gonna get it)
Snipe out, snipe out

I told niggas have that cash right
Won't have to worry about Drag at night
But it's niggas like you that make me creep through light
There he go right there, I think I got these shots for him
He couldn't hear shit but these dots on his head
Caught him while he's snoring right next to his hoe
I guess he gonna breathe better with them extra holes
I'mma sick nigga, I stayed till the bitch woke up for free

I just wanted to hear the hoe scream, that's my pleasure
Ding dong, who that? Room service
Ran to the peep hole, a lil' nervous then I broke down 20 yards 32
Then he looked at the box and I told him those are 2's
I ain't wanna pop this nigga s
YeuTiengAnh.com: Chúng tôi phát hiện truy cập không hợp lệ.
Bạn cần đợi 0 minutes 30 seconds nữa mới có thể xem đầy đủ.


Albums has song "Snipe Out"