Ik zat in tram vijf en m'n lul stijf, want naast me zat een wijf. Ik wou net gaan, er kwam een oud aan en zei: "Zeg zou jij eens voor mij opstaan?" Ik "Luister trut, met je rimpelkut, Def P. zit en ik ben blut. Dus geef je geld of ik geweld." kwam de controle aangesneld. En zei heel "Hou je gedeisd en mij eens je plaatsbewijs." Ik zei :"Luister schat, dacht jij dat de rapper Def P. een had?" Toen kwam de en die sloot de deur en zei toen met grote scheur: "Ik heb een mobilofoon en jij pech want de is al onderweg." Ik "Luister maat, ik ben van de straat. Je weet zeker tegen wie de neuk je praat." Ik gaf hem een dauw en gauw mijn schietpistool en ging pauw pauw. Iedereen te rennen maar niemand kon er uit, sprong er een mafkees door een ruit. Iedereen raakte in en ik bleef maar op de kliek. De controle, de chauffeur en het wijf, lagen op de met lood in hun lijf. De hele droop van het bloed, het lekkere wijf, die werd goed. Net ik haar aan wou gaan randen, hoorde ik gierdende banden. 't was de politie met de justitie. Maar ze hadden pech ik was al weg, zie je Def P. al in een cel, kom zeg! Je vindt me een beetje raar, ik ben gewoon een moordenaar. Een moordenaar, een moordenaar, een moordenaar..... Ik liep om de blok, ik zag een met een klok, het was m'n neef, D.J. Ijsblok. Ik ben een jongen, maar hij is zwaarder, ik ben een maar hij is moordenaarder. Ik liep hem toe, ik zei: "Wat doe je?" Hij zei: "Oh, gewoon wat uitroeien." Op de grond lag wel een of vijf, zei: "Ik heb trek in een discowijf." Ik zei ok, dus wij met z'n twee, naar de discotheek met onze mee. Twee wat? Moordenaars! op pad, een een of ander disco gat. Bij de deur stond een griet, ik kneep in haar en zei: "Ijsblok en ik niet." De garderobeman zei met z'n vette "Jullie mogen niet naar binnen met je op." M'n zei: "Jij vuile pleurispoot, wie neukt met Ijsblok, die dood." En hij sloeg hem zo op z'n bek, dat ie op de grond viel met een nek. Ik z'n been, Ijsblok deed mee, we hem de tering met z'n twee. De leuke dingen nu beginnen, Ijsblok en ik gingen de binnen. We kregen een stijve, daar stonden wel 50 wijven. Maar moordenaars (zijn types ..?) die geven niet om te sjansen, en niet om de disco te dansen. zei: "Yo, tast maar toe." en naar de eerste de beste bitch toe. Hij begon haar te ontkleden, trok zijn naar beneden, en ramde zijn enorme lul in schede. Ik Ijsblok's voorbeeld, later was de disco net een bordeel. In onze blote kont we op de grond, en iedereen in het rond. Op eens kwam er een tussenin en zei: "Pardon, u mijn vriendin." Ik "Rot op!" maar hij gaf niet op, en hij bleef maar aan m'n kop. Ik mijn gulp en sloeg hem tot pulp, toen kwamen zijn hem te hulp. Maar Ijsblok laat me in de steek, hij greep z'n mes en ging steek steek. "Wat fijn, ze van de pijn!" Ijsblok en ik hadden veel gein. Opeens trok een halve zijn pistool, wij zijn ook niet van de ouwe school. Ik droeg een vest met vering de kogelwering, dus met gemak ik hem de tering. Ik douwde bij die sukkel m'n in z'n kont, bloed uit z'n mond, op het plafond. Na een kwartier was dood als een pier, dus we dronken nog wat bier. Je vindt ons misschien een raar, we zijn gewoon een moordenaar. Een moordenaar, een moordenaar, een moordenaar..... Op wordt er niet gewerkt, want dan alle mongolen in de kerk. En volgens mij je daar gratis wijn, dus laten wij ook gaan voor de gein. Ijsblok zei: "Yeah, dat me leuk." en we lagen in een deuk. Hij wurgde de met veel gegorgel, en ik speelde Dopeman op kerkorgel. Iemand "Deze plek is heilig." Ik zei: "Nou meer, want ik maak hem onveilig." Met een met een lont, gooide vast benzine op de grond. Iemand gilde: "Oh God, ze ons vermoorden." ik denk dat God haar even niet hoorde. Want we klommen een wand en aan de stak ik de kerk in brand. Het was zo heet, het smolt de ruiten, brandende mensen naar buiten. Ik nog wel, wie kan zo snel, een kerk in een hel? Je vindt ons misschien een raar, we zijn gewoon een moordenaar. Een moordenaar, een moordenaar, een moordenaar.....