LIVET GÅR da vi var børn, de voksne til os at det hele nok gå Men siden første gang, vi og slog os som små Har vi vidst at sommetider, der kan livet ondt Og en dag vågner man op, og så der ingen kære mor, For alt er til på denne jord og er det jo Det sådan det er at være dig klar til at miste Hvis du har dig at elske For, tiden Og det der flår os itu Den jeg er for os, os der her endnu Vi har lært at de mørkeste tider, på en eller anden livet gå videre Tiden Og det tiden der os itu-uuu-uuuuu Så nogle som os- Så som os- åhåhåh Så nogle som os- Så nogle som os, vi ved jo At livet går
Da vi var unge, de gamle til os jer om, og pas nu på Men vi tænkte, ved de? De kan forstå For de har aldrig været Og været som os Og en dag så går det galt, og man en ven Man indser der nogle dage, der ikke igen Men er det jo Man kan sig alene Jeg prøver stadig på at finde en mening med det hele, går Og det tiden der os itu Den jeg er for os, os der her endnu Vi har lært at de mørkeste tider, på en eller måde Skal gå videre Tiden Og det tiden der os itu-uuu-uuuuu Så nogle som os- Så som os- åhåhåh Så som os Så nogle som os, vi ved jo At går videre
jeg ser på min mor, og hun griner Forstår jeg pludselig min Og ærligt så jeg meningen med livet Må være at det videre Når jeg ser på min bror, og unger jeg pludselig min rejse Og ærligt så jeg meningen med livet Må være at give det
Tiden Og det tiden der os itu Den jeg er for os, os der står her Vi har lært at de mørkeste tider, på en anden måde livet gå videre (ja det skal) Tiden Og det der flår os itu-uuu-uuuuu Så som os- åhåhåh Så nogle som os- Så som os Så som os, vi ved jo godt At går videre Så nogle som os, ved jo At går videre