LOADING ...

Letter To The President

Song info

"Letter To The President" (1999) on the albums Still I Rise (with Outlawz)(1999), Still I Rise(1999).
Sáng tác bởi QD 3, / SHAKUR, TUPAC / COX, KOTARI (PKA "KASTRO") / GREENIDGE, MALCOLM (E.D.I.) / HIMES, TYRUSS.
Sản xuất bởi Lyrics © Warner/Chappell Music, Inc., Universal Music Publishing Group, BMG RIGHTS MANAGEMENT US, LLC.

"Letter To The President" Videos

2Pac & Outlawz - Still I Rise - 01 - Letter To The President [HQ Sound]
2Pac & Outlawz - Still I Rise - 01 - Letter To The President [HQ Sound]
2pac Letter To The President
2pac Letter To The President
2pac Letter To The President
2pac Letter To The President
2Pac - Letter 2 the President (Original)
2Pac - Letter 2 the President (Original)
Letter To The President
Letter To The President
2Pac - President
2Pac - President
Tupac - Letter to the President
Tupac - Letter to the President
2pac Letter To The President
2pac Letter To The President
2Pac & Outlawz - 01 - Letter To The President
2Pac & Outlawz - 01 - Letter To The President
2Pac - Letter To The President (feat. Big Syke & Outlawz)
2Pac - Letter To The President (feat. Big Syke & Outlawz)
2Pac - Dear President Trump (2017 Political Motivational Song)
2Pac - Dear President Trump (2017 Political Motivational Song)
2Pac ft Outlawz - Letter to the president.wmv
2Pac ft Outlawz - Letter to the president.wmv
LETTER TO THE PRESIDENT - TUPAC - REACTION/SUGGESTION
LETTER TO THE PRESIDENT - TUPAC - REACTION/SUGGESTION
2Pac ft Outlawz   Letter To The President مترجم عربي
2Pac ft Outlawz Letter To The President مترجم عربي
2Pac - Letter To The President
2Pac - Letter To The President
2Pac - Letter 2 My Unborn (Official Music Video)
2Pac - Letter 2 My Unborn (Official Music Video)
2pac - Letter to the president OG ( video with lyrics)
2pac - Letter to the president OG ( video with lyrics)
2 my letter to the president  2pac unreleased pt  1
2 my letter to the president 2pac unreleased pt 1
2pac  -   Letter 2 the president
2pac - Letter 2 the president
2pac letter 2 the president
2pac letter 2 the president

Lyrics

Uh dear Mr. President what's happenin'? I'm writin' you because
Shit is still real fucked up in my neighborhood
Pretty much the same way, right around the time
When you got elected ain't nothin' changed all the
Promises you made before you got elected they ain't came true

Tell me what to do, these niggaz actin' up in the hood
Send mo' troops, dear Mr. President
Tell me what to do, these niggaz actin' up in the hood
Send mo' troops

Why should I lie, when I can dramatize?
Niggaz fell victim to my lyrics, now traumatized
Simply by spittin' I've been blessed given riches
Enemies suspicious 'cause I'm seldom in the company of bitches

Plus the concepts I depict, so visual, that you can kiss
Each and every trick or bitch, inside the shit I kick
My heaviest verse'll move a mountain
Casualties in mass amounts, brothers keep countin'

Fuck the friendships, I ride alone
Destination Death Row, finally found a home
Plus all my homies wanna die, call it euthanasia
Dear Lord, look how sick this ghetto made us, sincerely

Yours I'm a thug, the product of a broken home
Everybody's doped up, nigga what you smokin' on?
Figure if we high they can train us
But then America fucked up and blamed up

I guess it's cause we black that we targets
My only fear is God, I spit that hard shit
In case you don't know, I let my pump go

Get ride for M'Thulu like I ride for Geronimo
Down to die, for everything I represent
Meant every word, in my letter to the President

Dear Mr. President, tell me what to do
These niggaz actin' up in the hood, send mo' troops
Dear Mr. President, tell me what to do
These niggaz actin' up in the hood, send mo' troops

Oh youse a ball in the White House, I hope you comfortable
'Cause yo I spend my nights out, with the lights out
Under the safety of darkness, amongst the crazed and the heartless
And young soul bros, ready to rode a starship

Launch it, leave a nigga flat for scratch, the Godless
I gotta get chips, but you can't understand that
Wanna ban rap? Stand back, before you get hurt
It's the only thing makin' pay besides smoke and work

On a mission listen more chips my goal and position
First on my decision I realized the same nigga
Trippin' to drastic measures tryin to get stacks of cheddar
Muh'fuckers hate cops, wait it ain't gettin' better

But you keep, tellin' us, that it is
While your motherfuckin' troops keep killin' our kids, dig
Don't be surprised if you see us
Dumpin' with nuttin' but artillery to free us, motherfucker

Dear Mr. President, tell us what to do
These niggaz actin' up in the hood, send mo' troops
Dear Mr. President, tell me what to do
These niggaz actin' up in the hood, send mo' troops

Strapped and angry, with no hope and heartbroke
Fightin' first my trained brain until it's not so
It's hostile, niggaz lick shots to watch the glocks glow
Cadres of coppers patrol us like we some animals

And it ain't no peace, my peace a piece on my streets
To people beefin' and things, squeakin' on they beefs for weeks
Mr. President, it's evident, nobody really care
For a struggle out the gutter, twenty-two with gray hair

I was raised to raise hell, frail and my heart stale
So I'ma bring hell to earth until my heart fail
But y'all play fair, give me and mine, I'll share
'Til y'all show us you care, it's gon' be mayhem out here

Me and these 223s'll freeze the biggest with ease
I'm still a nigga you fear, bring the beast to his knees
And I've been born to represent, for that I've been heaven sent
And I meant, every word, in my letter, to the President

Shit is still fucked up y'all
And y'all wonder when it's gon' get better
And it ain't gon' get better

Dear Mr. President, tell me what to do
These niggaz actin' up in the hood, send mo' troops
Dear Mr. President, tell me what to do
These niggaz actin' up

Heavenly Father may I holla at you briefly?
I wanna meet the President, but will he meet me?
He's scared to look inside the eyes of a Thug Nigga
We tired of bein' scapegoats for this capitalistic drug dealin'

How hypocritical is Liberty?
That blind bitch ain't never did shit for me
My history, full of casket and scars
My own black nation at war, whole family behind bars

And they wonder why we scarred, thirteen lookin' hard
Sister had a baby as an adolescent, where was God?
Somewhere in the middle of my mind
Is a nigga on the tightrope, screamin' let him die

Can't lie I'm a thug, drownin' in my own blood
Lookin' for the reason that my momma's strung out on drugs
Down to die, for everything I represent
Meant every word, in my letter to the President

Blacks is broke, think it's a joke that we livin' low?
Y'all sniffin' blow and postin' what they hittin' fo'?
Tell the secretary it's necessary we get paid
Look what you made, little kids gettin' sprayed

Day after day, and night after night battles and wars to the daylight
We might change and rearrange if you do somethin'
'Til then we gonna keep it comin', Mr. President
And I meant every word in my letter to the President

Word motherfuckin' life fuck this nigga think?
Cuttin' taxes, takin' off welfare
We 'sposed to just sit here, go broke and die, starvin'?
This motherfucker's crazier than motherfuckin' [Incomprehensible]
Nigga this Thug Life, Westside Outlaw Immortalz nigga
We fin' to hustle 'til we come up

Dear Mr. President, tell me what to do
These niggaz actin' up in the hood, send mo' troops
Dear Mr. President, tell me what to do
These niggaz actin' up in the hood, send mo' troops

Dear Mr. President, tell me what to do
These niggaz actin' up in the hood, send mo' troops
Dear Mr. President, tell me what to do
These niggaz actin' up in the hood, send mo' troops

Dear Mr. Clinton, shit
It's gettin' harder and harder for a motherfucker
To make a dollar in these here streets
I mean shit, I hear you screamin' peace

But we can't find peace
'Til my little niggaz on these streets get a piece
I know you feel me 'cause you too near me not to hear me
So why don't you help a nigga out?

Sayin' you cuttin' welfare that got us niggaz on the street
Thinkin' who in the hell care?
Shit, y'all want us to put down our glocks and our rocks
But y'all ain't ready to give us no motherfuckin' dollars

What happened to our 40 acres and a mule fool?
We ain't stupid think you got us lookin' to lose
Tryin' to turn all us young niggaz into troops
You want us to fight your war what the fuck I'm fightin' for?

Shit, I ain't got no love here I ain't had a check all year
Taxin', all the blacks and police beatin' me in the streets
Fuck peace
These niggaz actin' up in the hood, send mo' troops


1 Katy Perry

365 flac

Katy Perry. 2019. Writer: Zedd;Katy Perry;Caroline Ailin;Corey Sanders;Daniel Davidsen;Cutfather;Peter Wallevik.
2 5 Seconds Of Summer

Who Do You Love flac

5 Seconds Of Summer. 2019. Writer: Andrew Taggart;Talay Riley;Oak;Sean Douglas;Luke Hemmings;Calum Hood;Ashton Irwin;Michael Clifford;Trevorious;Zaire Koalo.
3 DEAMN

Happy flac

DEAMN. 2019.
4 Brooks

Better When You're Gone flac

Brooks. 2019. Writer: David Guetta;Emma Lov Block;Ido Zmishlany;Jackson Foote;Jeremy Dussolliet;Brooks.
5 Ariana Grande

7 Rings flac

Ariana Grande. 2019. Writer: Ariana Grande;Richard Rodgers;TBHits;Njomza;Michael "Mikey" Foster;Kaydence;Tayla Parx;Scootie;Oscar Hammerstein II;Victoria Monét.
6 Alec Benjamin

Let Me Down Slowly flac

Alec Benjamin. 2019. Writer: Alec Benjamin;Sir Nolan;Michael Pollack.
7 Bruno Mars

Please Me flac

Bruno Mars. 2019. Writer: J. White Did It;DJ White Shadow;Philip Lawrence;Bruno Mars;Cardi B.
8 Avril Lavigne

Dumb Blonde flac

Avril Lavigne. 2019. Writer: Mitch Allan;Bonnie McKee;Nicki Minaj;Avril Lavigne.
9 Halsey

11 Minutes flac

Halsey. 2019. Writer: Matt Schwartz;Halsey;Dominic Harrison;Brynley Plumb.
10 Dimitri Vegas & Like Mike

Selfish flac

Dimitri Vegas & Like Mike. 2019. Writer: Victor Thell;Michael Thivaios;Maria Smith;Jeff Porcaro;Dimitri Thivaios;David Paich;Dan Book;Will Grands;ANGEMI.
11 Mike Perry

Way Too High flac

Mike Perry. 2019. Writer: Dimitri Vangelis;Andreas Wiman;Sabrina Bernstein;Pär Westerlund;Mike Perry.
12 Ariana Grande

Needy flac

Ariana Grande. 2019. Writer: Tayla Parx;TBHits;Victoria Monét;Ariana Grande.
13 Lauv

I'm So Tired flac

Lauv. 2019. Writer: Lauv;Michael Pollack;Troye Sivan;Leland;OZGO.
14 CNCO

Pretend flac

CNCO. 2019. Writer: Luis Daniel Nieves;Diane Warren;Britten Newbill;Rykeyz;Lucky Daye.
15 Icona Pop

This Is How We Party flac

Icona Pop. 2019. Writer: R3hab;Icona Pop.
16 Ariana Grande

Break Up With Your Girlfriend, I'm Bored flac

Ariana Grande. 2019. Writer: Kandi;Kevin "She'kspere" Briggs;Max Martin;ILYA;Savan Kotecha;Ariana Grande.
17 Armin Van Buuren

Lonely For You flac

Armin Van Buuren. 2019. Writer: Armin Van Buuren;Bonnie McKee;Eden XO;Benno De Goeij.
18 Normani

Dancing With A Stranger flac

Normani. 2019. Writer: Mikkel S. Eriksen;Tor Hermansen;Jimmy Napes;Normani;Sam Smith.
19 Hozier

Dinner & Diatribes flac

Hozier. 2019. Writer: Hozier.
20 Afrojack

Ferrari flac

Afrojack. 2019.

Albums has song "Letter To The President"