Ik ben de meester van de rap, die niet meer nept, met Seda op die de (beat) op pept. Ijsblok ons zoals je weet en King Arthur maakt het compleet. We terug maar niet lang weggeweest, want we zeggen steeds het is effe feest voor de concurrentie als ik een band zie die me wil neppen, dan ken die vent die stijl terug gaan geven. Anders zal die even wat beleven. Want ik word hyper dan dan hyped, als je dat niet begrijpt. Want ik ben de orginele beter dan velen criminele, niet om mee te spelen, niet te evenaren, ervaren superdope rapper met lange haren. Ik ben die de bitchen afkraakt. Seda is degene die de gek maakt. is degene die de bitchen hard neukt. King is degene die de bitchen hard beukt. Nee we maken grappen en zeker geen slappe en fokken met ons is om klappen. Osdorp is best en (dorp) met mest, maar het stadsgedeelte van Amsterdam-West. criminaliteit heerst uit verveling, we kunnen er in, maar we nemen er geen deel in Die tijd is dat wij het meest werden gevreesd op elke waar we waren geweest. Nu geen gefok aan ons blok, hiphop en noem me niet soft want ik je lip op. De realiteit van onze tegen is nu een feit. Wij zweren bij zelf produceren, platenbazen fusilleren die ons weren. Knoop dit in je oren, door commercieel te worden de rap verloren. Dus nog een bestrijd ik weer, hiphouse, poprap, en meer. En als die zeggen dat ze ons zullen krijgen, dan maken we hun af zonder eerst te dreigen. Ik ren voor sukkels, ik fok ze. Ijsblok, wat doe KICKBOXEN! En jij King Arthur? PENCAK !!!! Dus zeg me sukkels, wie slaat wie wij zijn hyper dan hyper dan hyped, opgefokter als je dat begrijpt. Hyped, ik als ik bezopen ben en denken dat ik dan te slopen ben. Hyped, ik van gelovige mensen die de andere mensen hun in wensen. Hyped, word ik van die talent maar we lachen het laatste. Hyped, word ik van snollen, die alleen met je om je zakken te rollen. Hyped, ik als ze over ons kleppen, dat wij zijn omdat we Nederlands rappen. Hyped, ik van journalisten, die hiphop dissen en er van wisten. Hyped, ik van drugsverslaafden, die liegen en van de beschaafden. Hyped, ik van Seda zijn beats die de doet verlagen tot niets. Hyped, ik van kutracisten, ik zie ze het liefst in kisten. Hyped, ik ben Hyped, wij Hyped, de Osdorp is dan hyped.