...wat beweegt een om zulke teksten te schrijven?... ...popmuziek is verboden... ...popmuziek is verboden... ...de strijd tegen deze muziek wordt niet alleen een klein clubje religieuze gevoerd... ...een verontruste ouders... ...popmuziek is verboden... ...een groep ouders... ...wat een groep om zulke teksten te schrijven?... ...wat een groep om zulke teksten te schrijven?... Altijd wordt me dezelfde vraag gesteld, waarom rap je toch zo hard, en met geweld? Is het om te shockeren of zit er nog wat achter, waarom doe je je als moordenaar of verkrachter? Zijn het frustraties of je het stoer, meen je dat nou of is het geouwehoer? Komt het misschien een jeugd die niet deugd? Ik zeg je een ding, het was niet vreugd. Maar het gaat je niets aan, wat ik vroeger heb en m'n teksten die bestaan hetgeen waarvoor ze staan. Zie je niet hoe laat het is? Doe je open in plaats van carnaval te vieren en te lopen. Of in een discotheek, ..... (houseplaten) ik heb jouw soort mensen over wat zinnigs horen praten. En dan ga jij mij nog "Waarom zo hard?" Sukkel! Je niet dat ik rap met m'n hart. Ik schrijf de hard met m'n hart, dat is hoe ik en zo ben ik ook gestart. Seda de beats hard met z'n hart, Nederlandse hardcore voor blank en zwart. Soms heb je van die dagen, dat je kan verdragen, en lastige dingen al je opvragen. De een krijgt stress, de grijpt naar de fles, ik grijp naar m'n pen en dan lees jij mij nog de les? Ik zie geweld en op tv en op straat, in de en op de radio, dus lik m'n naad. Heb je nou nog geleerd? Deze wereld is verkeerd, alle rassen worden elkaar gediscrimineerd. Ik kan vrolijk doen, zonder reden of wil, ik ben kil maar alleen stil als ik chil. Sukkels die ruzie kijk ik strak aan, ik haat moederneukers die om te slaan. als toch iemand mij slaat dan is het laat, dan verbrijzel ik z'n hoofd op de van de straat. En dan ga jij mij nog waarom altijd zo hard? Ik ben een en dat doe ik met m'n hart. Ik schrijf de teksten met m'n hart, dat is hoe ik en zo ben ik ook gestart. maakt de beats hard met z'n hart, pure Nederlandse voor blank en zwart. Mijn teksten, je houdt er van, of je het, dus als je niet luisteren wil, goed het. Ik schrijf niet Engelse of Amerikaanse, voor Nederlandse en Surinaamse hardcore rapfanaten, die hun eigen praten van de straten. Je vindt het harde taal maar ons is het normaal, want voor mij is verwarring scheppen schandaal. De is wat m'n teksten reflecteren als je dat niet kan, krijg de kolere. Jullie leven in je wereld, in je mooie villa, maar kijk eens in de waar de rovers en debielen, de junkies en de en de zwervers rondhangen en dan nog eens na zo'n blije popzanger. Daar kan ik nou niet tegen, ben ik wel verward, maar ik blijf hard met m'n met m'n hart. Ik de teksten hard met m'n hart, dat is hoe ik en zo ben ik ook gestart. Seda maakt de beats met z'n hart, pure hardcore voor blank en zwart.