...wat beweegt een om zulke teksten te schrijven?... ...popmuziek is verboden... ...popmuziek is verboden... ...de strijd tegen muziek wordt niet alleen door een clubje religieuze fanaten gevoerd... ...een verontruste ouders... ...popmuziek is verboden... ...een groep ouders... ...wat beweegt een om zulke teksten te schrijven?... ...wat een groep om zulke teksten te schrijven?... Altijd wordt me weer dezelfde gesteld, waarom rap je toch zo hard, en met geweld? Is het alleen om te of zit er nog wat achter, waarom doe je je als moordenaar of verkrachter? Zijn het frustraties of je het stoer, meen je dat nou echt of is het Komt het misschien door een jeugd die deugd? Ik zeg je een ding, het was niet vreugd. het gaat je niets aan, wat ik vroeger heb gedaan en m'n teksten die bestaan hetgeen waarvoor ze staan. Zie je hoe laat het is? Doe je ogen open in van carnaval te vieren en polonaise te lopen. Of in een discotheek, ..... (houseplaten) ik heb jouw soort mensen nooit wat zinnigs horen praten. En dan ga jij mij nog "Waarom zo hard?" Sukkel! Je niet dat ik rap met m'n hart. Ik schrijf de teksten met m'n hart, dat is hoe ik en zo ben ik ook gestart. maakt de beats hard met z'n hart, pure Nederlandse hardcore blank en zwart. Soms heb je van die dagen, dat je kan verdragen, en lastige dingen al je opvragen. De een stress, de ander grijpt naar de fles, maar ik naar m'n pen en dan lees jij mij nog de les? Ik zie geweld en op tv en op straat, in de en op de radio, dus lik m'n naad. Heb je nou nog niet Deze wereld is verkeerd, alle worden door elkaar gediscrimineerd. Ik kan niet vrolijk doen, zonder of wil, ik ben niet kil maar stil als ik chil. Sukkels die ruzie kijk ik strak aan, ik moederneukers die uitgaan om te slaan. als toch iemand mij slaat dan is het laat, dan ik z'n hoofd op de tegels van de straat. En dan ga jij mij nog vragen waarom zo hard? Ik ben een en dat doe ik met m'n hart. Ik schrijf de hard met m'n hart, dat is hoe ik en zo ben ik ook gestart. Seda de beats hard met z'n hart, Nederlandse hardcore voor blank en zwart. Mijn teksten, je houdt er van, of je het, dus als je niet luisteren wil, goed het. Ik niet voor Engelse of Amerikaanse, voor Nederlandse en Surinaamse hardcore rapfanaten, die hun slang praten van de straten. Je vindt het harde taal maar ons is het normaal, voor mij is verwarring scheppen geen schandaal. De is wat m'n teksten reflecteren als je dat niet kan, krijg de kolere. Jullie leven in je wereld, in je mooie villa, kijk eens in de straat waar de rovers en debielen, de junkies en de dealers en de zwervers en dan nog eens na zo'n blije popzanger. Daar kan ik nou tegen, misschien ben ik wel verward, maar ik blijf hard met m'n met m'n hart. Ik schrijf de teksten met m'n hart, dat is hoe ik en zo ben ik ook gestart. Seda de beats hard met z'n hart, pure hardcore voor blank en zwart.