och du sa, du sa, du sa och du sa, du sa, du sa
söker dig i jag träffar vissa bitar, men ingen den visst vissa för stunden men för stunden och vissa trodde vi, vi vet jag är bunden har ringt dig o lagt på efter signalen keff på att läsa signaler vi som laddade vapen med ammo över bröstet mitten av staden med röster för fågel fenix så vi den glöden fatta tyckte fatta rätt fattar som ja rörde varje och förlåt varje som är snedvridet det är din stil, du en printscreen utan mess i den och du la upp ja va keff i den, ja på den men finns det på bild så det för alltid även jag ler lite larvigt
vi är i en älskling e det alltid fel att älska vi kunde bli så stort sen så lärde jag dig och du sa, du sa, du sa du kommer att älska mig men vi är i en gråzon så det är fel att älska dig
de var sen de va du o ja men jag bryr mig mycket att du ska må bra jag vet att vi bestämde blev av som när du viska i öra ''älskar dig'' och ingen annan känna som jag är det fel av mig att säga att jag på dig du vet hur det va även om de ett tag så om du tillbaks var det bra förblindad utav känslorna som fuckar upp mig men är du nu? jag står ju och väntar på att känslorna dem ska ta slut det på riktigt och jag saknar dig så mycket ju kanske är det så att varje början faktiskt har ett för du sa, att du hata mig vad? vet att vi kan lyckas göra tillsammans du och jag vill du för jag saknar dig så kanske att förstå jag får låta dig gå
vi är i en älskling e det alltid fel att dig? vi kunde bli så stort sen så jag känna dig o du sa, du sa, du sa du alltid att älska mig men vi är i en älskling så det är fel att älska dig
tusen mil vi pratade för för länge sen något har vi är mil ifrån inte råd att flyga dig kanske tar ett räntan är hög för mig kan i din lägenhet men ingen av oss tänker på hur e för att du ringer mig på typ vid tre och du vad jag tänker o hur läget e jag hade planer oss kanske drömde banor för oss gaget i bagaget båda planer för oss nya nu gör det nya pappa aldrig hemma blivit har du nån nu? de' lika bra av de e som du och av de e som jag och jag gillar dig med tusen mil vi har i gråzon
du sa, du sa, du sa de e bara du som mig när alla andra mig de va du ser hos mig
och du sa, du sa, du sa men ingen fattar dig när världen tappar dig jag alltid att älska dig
vi är i en älskling e det alltid fel att dig? vi kunde bli så stort sen så lärde jag dig och du sa, du sa, du sa du kommer att älska mig men vi är i en gråzon så det är fel att älska dig