LOADING ...

Get My Gun

Song info

"Get My Gun" (2004) on the album D12 World(2004).
Sáng tác bởi Moore, Ondre C / Johnson, Rufus B / Porter, Denaun M / Carlisle, Von M / Holton, De Shaun Dupree / King, Steven / Resto, Luis / Mathers, Marshall B Iii.
Sản xuất bởi Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC.

"Get My Gun" Videos

D12 Get My Gun HD
D12 Get My Gun HD
Get My Gun
Get My Gun
D12 World - Get My Gun
D12 World - Get My Gun
Star TV - Canlı Yayın HD
Star TV - Canlı Yayın HD
D12 - Get My Gun
D12 - Get My Gun
D12 - Get My Gun [HQ] 1080p
D12 - Get My Gun [HQ] 1080p
Eminem - Get My Gun (Solo) [Music Video]
Eminem - Get My Gun (Solo) [Music Video]
D12 - Get My Gun
D12 - Get My Gun
Get My Gun (Edited)
Get My Gun (Edited)
Get My Gun Music Video
Get My Gun Music Video
D12   Get My Gun Uncensored   YouTube
D12 Get My Gun Uncensored YouTube
D-12 Get My Gun
D-12 Get My Gun
D12 - Get My Gun
D12 - Get My Gun
get my gun
get my gun
Trigun - Get My Gun - D12
Trigun - Get My Gun - D12
Eminem Ft. D12 - One Shot, 2 Shot Lyrics
Eminem Ft. D12 - One Shot, 2 Shot Lyrics
D-12 ft. Eminem - ''Get My Gun'' [Traduzido]
D-12 ft. Eminem - ''Get My Gun'' [Traduzido]
D12 - That's How... || HQ || DIRTY || LYRICS ||
D12 - That's How... || HQ || DIRTY || LYRICS ||
Eminem Get my gun
Eminem Get my gun
D12 - Get My Gun (Lyrics)
D12 - Get My Gun (Lyrics)

Lyrics

I'm goin' to get get my gun

This motherfucker wants to disrespect me?
Em, Em, what the fuck you doing man?
I got something for his ass, calm down, no you calm down
Man, what's you're problem? Fuck that

The motherfucker wants to pop shit to me? Man
He wasn't poppin' shit, you heard him he was poppin' them shit
What shit? That shit, you heard him
He asked for your autograph

A mass murderer, pack burners to blast further then you can get
My shit be shooting through bricks
I mix anything together, I done guillotine a nigger
Keep it heated, I pop clips with 17 or better

I'll be severin' heads, I'm in everyones nightmare
A nigger that can never ever be scared of the FED's
And the niggers that'll fuck with you, stab and brass knuckle you
Then have you in the public, there's nothing that you can do

Enough with you're motherfucking tough talk, you're soft
Get you're balls blew off, from a sawed-off, fa' raw dawg?
Crazier then all y'all , what you like the navy when I'm angry
You'll never catch me hangin' in a NOC's car

All I have is thought of, breathing evil
Desert Eagle's will eat through people
When I see you I'ma heat you're beef slow
Fuck being peaceful, the piece in the vehicle and

(I'm goin' to get get my gun)
This motherfucker's poppin' that shit
Nah fuck that I'll be right back
(I'm goin' to get get my gun)
Nah motherfucker, fuck you
You ain't disrespectin' me like that

(I'm goin' to get get my gun)
Walk to the room, sixteen shot clip
Bitch how you like that?
(I'm goin' to get get my gun)
Bet you ain't know that I'm strapped
Nice one, bitch this is my gat
(I'm goin' to get get my gun)

I bring it to niggers lookin' as if they want trouble
I send they body flippin' around like a stunt double
Forget about the fightin', scrappin', squabing, buckin'
I'll squeeze the piece you jumpin', dodgin', duckin'

Squatin' under trucks and screamin' "That niggers bluffin' "
I cuff my nuts while cussin' "Don't trust him"
I'm round up Runyan, Dave, Wood and Nico
My nigger Big I Jamal lettin' the heat blow

Heat sleep hoes got it in, you're neepo
'Cause you keep shooting at me and missing like Shaq's free-throws
You gotta hit a little closer if you wanna try
Pistol whip a soldier, with a missle on his shoulders

You can fold or blow ya' brick house into some tiny boulders
A grimey older cab will leave you with a tiny odor
I'm doggish, you feelin' frogish, you leap bitch
My car is right across the street bitch and
(I'm goin' to get get my gun)

My whole outfit count clips, get you're house lit the fuck up
You're spouse shit, and you're mouse clip
Betta' watch miscountless slugs I'ma send
Watch you holla when them hollow tips dug threw you're skin

I'm in love with the sin, tell Bugz I'ma see him
When I cock back, right to put your blood on you're friends
Make a run, got a hint, bust a slug on his chin
Ain't going no were l
YeuTiengAnh.com: Chúng tôi phát hiện truy cập không hợp lệ.
Bạn cần đợi 1 minutes 41 seconds nữa mới có thể xem đầy đủ.


Albums has song "Get My Gun"