Jag skulle ge dig allt jag har och du nånsin drömt om När finns kvar då är det du och jag, och jag Jag vet att ingen rör mig som du rör mig Och du i skiten vet du vart du har mig Jag tror jag dör, jag tror jag när du ser på mig Du vet du har mig
Men du står kvar på samma Du håller du rör dig inte Du har mig här, vi är nästan Vad fan du vet, jag ju ha dig Ah ah nånting ute Ah ah du något? Ah ah vad väntar du på Ah ah, ah ah ah ah
Du är den jag vill ha och allt jag nånsin om' ingen annan ser då är det du och jag, och jag Jag vet att ingen annan rör mig som du mig Och du i skiten vet du vart du har mig Jag tror jag dör, jag tror jag dör du ser på mig Du vet du har mig
Men du står på samma plats Du håller hårt du rör dig Du har mig här, vi är nästan Vad fan du vet, jag ju ha dig Ah ah där ute Ah ah säger du Ah ah vad väntar du på Ah ah, ah ah ah ah
Jag skulle kunna ge dig mitt liv Jag skulle dö för dig Om du bara kunde se det Då det bli du och jag till slut Du och jag
Men du kvar på samma plats Du hårt du rör dig inte Du har mig här, vi är nästan Vad fan du vet, jag ju ha dig Ah ah nånting ute Ah ah säger du Ah ah vad du på så? Ah ah, ah ah ah ah
Men du står kvar på samma Du hårt du rör dig inte Du har mig här, vi är nästan Vad fan du vet, jag ju ha dig Ah ah där ute Ah ah du något? Ah ah vad du på så? Ah ah, ah ah ah ah