LOADING ...

Dead Or Alive

Song info

"Dead Or Alive" (2006) on the album Do U Wanna(2000).

"Dead Or Alive" Videos

Dead or Alive 6 Reveal Trailer - E3 2018
Dead or Alive 6 Reveal Trailer - E3 2018
Dead or Alive 6 Reveal Trailer
Dead or Alive 6 Reveal Trailer
2 Live Party Feat. Three-6 Mafia
2 Live Party Feat. Three-6 Mafia
DOA OMG MODE , 2 Live Crew , MRG mikeg live , me so horny
DOA OMG MODE , 2 Live Crew , MRG mikeg live , me so horny
Dead or Alive 2 Ultimate - Stage - Prairie
Dead or Alive 2 Ultimate - Stage - Prairie
Bill So Horny
Bill So Horny
2 Nazty - Cant Say I Love You
2 Nazty - Cant Say I Love You
Grit 2 Live ENT  Lex Rugga "Cup Filled Up" Feat.D.O.E, D.O.A
Grit 2 Live ENT Lex Rugga "Cup Filled Up" Feat.D.O.E, D.O.A
Gaming with Kyle: Dead Rising 2
Gaming with Kyle: Dead Rising 2
2 Live Crew   We Want Some P Y! karaoke version
2 Live Crew We Want Some P Y! karaoke version
Rich The Kid - Plug Walk
Rich The Kid - Plug Walk
Dead or Alive 6 Reveal Trailer Reactions Mashup
Dead or Alive 6 Reveal Trailer Reactions Mashup
DRUNKEN MOVIE NIGHT! Mortal Kombat / DOA: Dead or Alive - LIVE STREAM REACTION!
DRUNKEN MOVIE NIGHT! Mortal Kombat / DOA: Dead or Alive - LIVE STREAM REACTION!
Miami Bass songs from 80;s
Miami Bass songs from 80;s
DEAD OR ALIVE 6 REVEAL TRAILER REACTION
DEAD OR ALIVE 6 REVEAL TRAILER REACTION
Flo Rida Right Round  Is it a hit?
Flo Rida Right Round Is it a hit?
Oh Yeah
Oh Yeah
DGFX Zombie Crew Black Ops 2 Mob Of The Dead Im Alive !!!
DGFX Zombie Crew Black Ops 2 Mob Of The Dead Im Alive !!!
Dead Or Alive - You Spin Me Round (Like A Record) • TopPop
Dead Or Alive - You Spin Me Round (Like A Record) • TopPop
Me So Horny The 2 Live Crew Karaoke Cleaner Lyrics Version CustomKaraoke RARE custom
Me So Horny The 2 Live Crew Karaoke Cleaner Lyrics Version CustomKaraoke RARE custom

Lyrics

";When you're on the run from the police, you got two options
Turn yourself in.. or come out BLASTING!"; *boom*

[Kool G. Rap]
The chase ain't over, the battle ain't done yet
Get your ass out of town before sunset
Bullets you felt got you runnin for help
You gettin struck and my nine is STILL tucked under the belt
I'm wanted dead or alive, but I'm still standin
Just tell Shannon, got the van with the cannon
When I hit, either the nine or the pound spits
I even flipped on a mob I was down with
So I'm packin a mac at night
And blue and whites are everywhere in a nigga sight
So come on, you little pigs, who's the bravest?
Cause I'ma spit on your ass like Larry Davis
Bumpin em off somethin decent
Jump out slow and drop the cocktail bomb in the precinct
And drop ten with the Glock-10 *boom boom boom*
I made another cop spin
Now Uncle Sam really wants me
But I'ma hit some more spots, then I'm flyin out the country
It ain't about runnin off like a sucker
I dug my own grave out this motherfucker
So I gotta hustle and gamble
But before I split, believe I leavin shit in shambles
It's a long plane ride, but a nigga gotta survive
I'm still wanted dead or alive

I'm turnin the city morgue to a deli
Was in the belly of the beast now the beast is in my belly
I gotta get up more loot
Time to throw back on the army suits and Timberland boots
Blast at the niggaz from the East New York scene
I got my man C with me from Fort Greene
Al Capone, D Creative G, and peep my man named B
Ready to peel caps like potatoes
Kev and Akinyele's on the lookout
Up in the spot, niggaz are cr
YeuTiengAnh.com: Chúng tôi phát hiện truy cập không hợp lệ.
Bạn cần đợi 0 minutes 51 seconds nữa mới có thể xem đầy đủ.


Albums has song "Dead Or Alive"