LOADING ...

Crush On You

Song info

"Crush On You" (2000) on the albums Three Lw(2000), 3LW(2008).
Sáng tác bởi Williams, Michele / Colapietro, Vito / Dinkins, Neely / Crapps, Gregory Jr / Porter, Noah / Glasco, James.
Sản xuất bởi Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC, Universal Music Publishing Group.

"Crush On You" Videos

3LW - Crush On You
3LW - Crush On You
Crush On You
Crush On You
3LW: 10. Crush (Lyrics)
3LW: 10. Crush (Lyrics)
3LW - Crush On You
3LW - Crush On You
3LW - Is You Feelin' Me
3LW - Is You Feelin' Me
3LW - Crush On You
3LW - Crush On You
3lw - I'm Gonna Make You Miss Me (lyrics)
3lw - I'm Gonna Make You Miss Me (lyrics)
3LW - Crush on u
3LW - Crush on u
3LW crush on u
3LW crush on u
3LW - I Do (Wanna Get Close to You)
3LW - I Do (Wanna Get Close to You)
I Do (Wanna Get Close To You) (feat. Loon)
I Do (Wanna Get Close To You) (feat. Loon)
Mr.Cheeks - Crush On You ft. Mario Winans
Mr.Cheeks - Crush On You ft. Mario Winans
Feelin' You (Dirty Version)
Feelin' You (Dirty Version)
3LW - Ocean
3LW - Ocean
3LW: 09. Leave Wit You (I Think I Wanna) (Lyrics)
3LW: 09. Leave Wit You (I Think I Wanna) (Lyrics)
Feelin You
Feelin You
3LW - Is You Feelin' Me
3LW - Is You Feelin' Me
3LW
3LW
3LW - No more (Baby I'ma Do Right) - With Lyrics
3LW - No more (Baby I'ma Do Right) - With Lyrics
3LW: 01. I Do (Wanna Get Close To You) (ft. Loon) (Lyrics)
3LW: 01. I Do (Wanna Get Close To You) (ft. Loon) (Lyrics)

Lyrics

Yeah
Yeah, yeah
Yeah
Yeah
Yeah, yeah
Yeah

Boy, I got a crush on you
My dad would kill me if he only knew
Naughty things going through my mind
When I think of you
Boy I'm diggin' you
My dad would kill me if he only knew
Babygirl's been puttin' it down
When he ain't around

I bend some of the rules
When it comes to you
You make me wanna do
(All the things that he said not to)
I call you on the creep
Late at night when my pop's asleep
Gotta keep in on the low
Can't let my daddy know

Boy, I got a crush on you
My dad would kill me if he only knew
Naughty things going through my mind
When I think of you
Boy I'm diggin' you
My dad would kill me if he only knew
Babygirl's been puttin' it down
When he ain't around

Is this some crazy dream?
Can't stop the way I feel
When I'm alone with you
The pressure is for real
I'm feelin' all these ways
I never felt before
Come here and close the door
A kiss is what I been waiting for

Boy, I got a crush on you
My dad would kill me if he only knew
Naughty things going through my mind
When I think of you
Boy I'm diggin' you
My dad would kill me if he only knew
Babygirl's been puttin' it down
When he ain't around

Keely is, the one gettin' the busiest
Far from the silliest
Tell me, are you feelin' this?
Not just for little kids
Little
YeuTiengAnh.com: Chúng tôi phát hiện truy cập không hợp lệ.
Bạn cần đợi 1 minutes 41 seconds nữa mới có thể xem đầy đủ.


Albums has song "Crush On You"