Jo, Def P.! Hoe een tof feest? me the.... Stuur discosukkels naar buiten, blijf op ze staan en gooi ze dan de ruiten. Want het is laag tuig en mij moeten ze buigen, en dan schop ik hun aan duigen. Want op mijn feest niemand pop maar hiphop, en wie aan m'n kop, die krijgt een in z'n kier want Def P. is en geef mij maar is hier, voor plezier! Bier is hier, plezier! Dit is een ode aan m'n bier, een toverdrank die zorgt voor plezier. uit het vat of uit een krat, zelfs met blikkies ik me nog zat. De een drinkt rum, de gin, maar met bier komt pas echt de er in. Ze in de hemel is geen bier, want waarvoor kwam jezus hier? is hier, voor plezier! Bier is hier, plezier! Na een bier of vijf, je elk wijf. Na een bier of zes, kijk je op een fles. Na een bier of zeven, je te leven. Na een bier of acht, je de kracht. Na een bier of negen, kun je tegen. Na een bier of tien, ga je zien. Na een of elf, kun je lachen om jezelf, en Na een bier of twaalf, is niets schandalig. Bier is hier, plezier! is hier, voor plezier! Bier, ben ik hier, elke vier moer ik pissen als een stier. Maar dat is goed, want als je niet moet, dan zit je zo vol en je poept uit je hoed. (Van je tot je hoed? -M.K.) Zolang er wordt geschonken blijven we en daarna in het lekker ronken. De ochtend ben je muf als een stier, en het medicijn is... Bier is hier, plezier! Bier is hier, plezier!